Tema: Re: Kontaktiniai lesiai
Autorius: lllll
Data: 2009-12-28 16:00:31
Asmenine patirtis: darbas prie kompo, nuolat nesiojant linzes (cia savaite)
akyse prasidejo paraudimai ir uzdegimai. Issimdavau ir isidedavau kasdien.
Teko issimt visai, veliau poliklinikos gydytoja (gana nebloga) ragenoje rado
drumsteliu, kurioms vienintele priezasti radome - linzes. Kadangi ragena
gydoma tik transplantacija, teko pastovaus linziu nesiojimo atsisakyt, kad
dar labiau nesusigadinciau.
Mano patarimas - rinktis labiausiai orui laidzius, kuriuos nebutina
issiimineti, vis del to nelaikyti menesi, o issiimt bent kas savaite, duot
pailset akims. Jei pasireiskia uzdegimo pozymiai (net jei tik paraudusios
akys ar pan) - traukti lauk ir lekt pas gydytoja ar bent i vaistine lasu.
Zinau, kad yra kam tinka ir gali nesiot taip, bet yra kas ir negali nuolat
nesiot, kaip kad as. Pradziai patarciau viena pora pirkt, o jei tiks ir
viskas ok - turet bent 2 poras linziu, kad vienai suplysus ar pametus viena
butu galima pasiimt is kitos poros ir negalvot, kur cia lekt nusipirkt :)