Tema: Re: Kontaktiniai lesiai
Autorius: nagi kagi
Data: 2009-12-28 23:24:12
Is principo nepatartina.. is pradziu gana drasiai atsimerkdavau po
vandeniu (tiesa stengdavaus kuo siauriau, kad nebutu pro kur pabegt
lesiui), daug kartu neisplove, bet po to keleta kartu vis tiek isplove.
Taip kad neverta rizikuot. Be to turbut didesne rizika koki bruda
pasigaut, uzdegima. Cia jei kalbant apie panerima po vandeniu atsimerkus
:). Maudytis duse ir ezere, nardyt uzsimerkus be problemu, neisplauna.
Su akvalangu zinoma galima, kas ten gali nutikt, jei nera kontakto su
vandeniu?