Tema: Re: Jau nebe juokai
Autorius: ALORA
Data: 2009-11-19 16:49:00
iš kur žinai, kad ten buvo gripas? per 20 metų jokių peršalimų irgi nesi
turėjęs? vat aš per 10 metų nesu ir per juos visai niekuo nesirgau, netgi
sloga. O dabar, šeimynai ir aplinkiniams atsirgus kiauliniu, aš irgi niekuo
nesusirgau. Vaikis skiepytas nuo 1,5 metų, paskutinį kartą sirgo (kad į
mokyklą negalėjo eiti) prieš 6 metus. Ir tai, tai buvo mikoplazmos. Dabar
mokyklą netgi grasina uždaryti dėl kiaulinio protrūkio, o vaikiui nieko.
Mane asmeniškai gripo skiepo nauda įtikino, bet aš nesiruošiu įtikinėti
tamstos ar dar ko nors:)