Tema: Re: Jau nebe juokai
Autorius: pjezo
Data: 2009-11-18 22:33:09
ne mokslininkas.
taciau ne vienas pazystamas butent ir susirgo po tos panacejiskos "vakcinacijos".
yra tokiu kurie serga gripu tik tais metais kai skiepijasi:)
beigi yra ir atveju kai zmogelis kelis metus nesirges gripu- susirgo po vakcinacijos.

zinoma tau nuorodu, pavardziu nepateiksiu, statistikos taip pat- nei renku ja, nei man to reik.

asmeniskai gripu nesergu jau virs 10 meteliu, (nors buvo atveju kai kartu gyvenantys sirgo ir nei saugojausi nei ka), kazkaip neketinu bandyti nuodytis kazkokia tai vakcina.