Tema: Re: Jau nebe juokai
Autorius: ALORA
Data: 2009-11-19 13:37:13
aš iš esmės už vakcinavimą, bet kiaulinio gripo vakcina iškepta per greitai.
Po to dar sklando pletkai, kad tai ta pati vakcina, kurią bandė kepti
nepavykusiam paukščių gripui.
apskritai tai gripas yra gripas, Jį reikia išgulėti ir nepasigauti
komplikacijos. Visi blablaflu tik padidina tikimybę tą komplikaciją
pasigauti, nes dirbtinai nuslopinama bloga savijauta. O ji reikalinga
priversti tausoti jėgas. Todėl virusinės infekcijos atveju visi vaistai yra
blogis, reikia drybsoti, plempti vandenį ir temperatūrą numušinėti tik jeigu
ji virš 40.