Tema: Re: F1 ... Ferrari
Autorius: Edvinas
Data: 2009-05-11 12:08:24
Dzandzeris rašė:
> na taip, tik ne "it" o man rodos "him" , na nors nepamenu tiksliai :)
> bet tai aisku ne esme, tik kai taip jam sake, tubut negalvojo, kad tai
> gausis ne vienaskaitoje, o daugiskaitoje, nes Alonso tai kai vejas
> atleke ir praleke neuzilgo ...

Na, Masa neteisingai pasielgė. Aš žiūrėjau lenktynes su M. Brandlo
komentaru, tai jis iškart pasakė, kad Masa klysta iškart nepaklusdamas
komandai, nes jei atleis gazą likus keliems ratams, tai visvien kuro
vienam papildomam ratui nesutaupys, nebent vilksis vos ne vos. Jei būtų
iškart kai tik pranešė, jog per mažai kuro pripylė, ėmęs lėčiau
važiuoti, tai laisvai sutaupytų, anot Brandlo, tai jam užtektų bėgius
perjunginėt porą tūkstančių apsukų anksčiau ir prieš stabdymo zoną pora
šimtų metrų likus gazą atleisti, ant rato tipo prarastų 2-3 sekundes, ne
daugiau.

--
Edvinas