Tema: Re: F1 ... Ferrari
Autorius: Dzandzeris
Data: 2009-05-10 23:50:46
kodel braunas ne braunas ? o kas ?
taip, aisku idomu, bet man paliko labai idomu, kaip tokios solidzios
komandos nebemoka paskaiciuoti kiek reik degalu pripilti, na sunkiai pamenu
per paskutini desimtemeti kad solidi komanda taip susimautu.
o del ferrari ir kaltes vertimo vien ant italu vien del to kad tai italai,
tai pilnai sutinku - nesamone. tiesiog jei te ir italai sedi, vadinasi blogi
italai sedi tarp strategu ir komandos vadovu. ir tiek. blogi gali buti ir ne
tik italai, susimaun ir prancuzai, ir anglai, teisingus zmones reik
pasiimti, nesvarbu tautybe.