Tema: Re: Kurtinaitis zmogus be gedos ir sazines
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-04-27 08:44:30
Nieko cia keisto. Jeigu is kioskelio pats vogsi, ir kioskelis subankrutuos.
   Zalgiris tapo dar viena auka laisvos rinkos mito, buktai privatus verslas visada
efektingiau uz visuomenini, valstybini. Privatus butu geriau, jei klubo vadovybe pirmoj
eilej butu rupinesi tuo, uz ka gauna atlyginima, savo tiesioginem pareigom. Bet pas mus
"visoj Lietuvoj" nei vienas valdininkas nepajudins pirsto, jei nenusimatys "otkatas"
tiesiog i jo kisene. Ir dar tos aferos del nauju statomu Sporto rumu peremimo i Zalgirio
balansa. Idomu, kaip dabar tai atrodytu.  . O gal taip jie norejo uzmaskuot ir isplaut
savo skolas.. ?
  Zalgiri dar pernai reikejo isformuot, o ne kist miesto ir zmoniu milijonus i kiaura
bachka. Reikejo pareikalaut ataskaitos apie klubo skolas ir matant bevilitishka padeti
daryt isvadas. Dabar klubo vadovybe nusiplove ir atsakyt nera kam.. nu kaip visada..
  Tai, kad nieko neiskovojo, ne didziausia beda, desimtys klubu Europoj nieko neiskovoja
ar bent ne kiekviena sezona iskovoja.