Tema: Re: Kurtinaitis zmogus be gedos ir sazines
Autorius: JK
Data: 2009-04-27 08:25:36
Matai, esme ne Zalgiryje ir ne Kurtinaitis cia kaltas del siu pasisakymu
sitam group'se. Paprasciausiai reika kazka kaltinti - tai ir iesko ant ko
suverst kalte...cia tipinis "visos Lietuvos" atstovu elgesys.. ir ne tik
cia.

Nera ko pykti ir nervines lasteles svaistyt. Pasibaigs sezonas, liks
Zalgiris nieko neiskovojes ir del to bus kalti visi, tik ne jie.

--
__
JK