Tema: Re: Kurtinaitis zmogus be gedos ir sazines
Autorius: tomuco
Data: 2009-04-27 08:20:30
a tu durnas ar tik apsimeti tokiu? a?
Zmogus dirba savo darba ir daro ji, sezono pradzioje net pats netikejau, kad
taip sakysiu, gerai. O ta tavo fraze: "jis svajoja kad ji Zalgiris
pakvies;".
Nei jis svajoja, nei ka. Jis sako, cituoju: "Gal kitą sezoną mane pakvies
"Žalgiris", tada svarstysime".
Ir tu man pasakyk, kas tas Zalgiris? Dar viena europos bankrutuojanti
krepsinio komanda. Su didzia istorija, taip, bet bankrutuojanti. Gaila, kad
liko tik vardas is komandos. Gaila tu vyruku, kurie pila prakaita uz garbes
zodi, nematydami aiskios ateiteis. Gaila, kad zlugo toks kubas. Bet viena
gailesciu nieko nepakeisi. O Kurtis sneka kaip verslininkas. Kas pasiulys
geriausias salygas ir daugiausiai babkiu, ten ir treneriaus. Visas pasaulis
taip daro.

tomuco