Tema: Re: Zalgiris
Autorius: sadzikas.lt
Data: 2009-04-16 13:38:23
Situacija sunki, bet protingai dirbant galima islipti sausiems ir be jokiu
bankrotu
Aisku kita sezona reiktu remtis pagrinde saboniukais ir susitaikyt, kad
visus apdovanojimus susirinks rytas.

Del ryto tai tikiuosi, kad nesurinks reikiamo biudzeto, nezais eurolygoj ir
laimes dar viena suportos taure:)