Tema: Re: Zalgiris
Autorius: JK
Data: 2009-04-16 13:30:21
mano manymu cia tik viesuju rysiu akcija, kuria bandoma vel atkreipti i save
demesi.
Bet kuriuo atveju 20 mln - tai yra ne ta suma, kuria bus skoloj Zalgiris
sezono pradzioje. Bus kur kas daugiau, nes reikes padengti teismu islaidas,
bei palukanos auga ne po 300 000 / 3 men.
Patys buvo pareiske, kad menuo Zalgiriui mazdaug kainuoja 1.5 mln
lietuvisku.
Nesunku paskaiciuot - iki kito sezono dar dasides kazkur 4-5 mln skolos. O
dabartine skola jau siekia mazdaug 20 mln (remiuosi p. Motiejuno
atviravimais), is respublikos gavo 2 mln ir akcijos dar dadejo apie 300 k.
Tai vat turime ka turime, o neturime nieko.

Gal uzteks jau mulkint visuomene savo sapalionem ir verkslenimais.

O del Ryto - nesurinks 6 mln europietisku, tai ir nezais EL. O ne zais i
skola.

--
__
JK