Tema: Re: Tai ko tylim zalgirio fanai?
Autorius: Marux
Data: 2010-12-16 12:22:34
visi panasiai reke, kad Skotijoj nesamones daro, bet va Hearts dabar trecioj
vietoj ir nuo Celtic nelabai daug atsilieka
is kitos puses sakoma, nuo genijaus iki beprocio - tik vienas zingsnis,
ar kazkaip panasiai

On 2010-12-16 10:41, Kestas wrote:
> Jeigu jau tikrai siekiama Kemzuros, tai kodel nepalauke, ismete
> Petroviciu, pastate kazkokia marionete.

Nežinau kaip jums, bet man jau seniai aišku, jog Romanovas impulsyvus
žmogus ir toli gražu ne visuose jo veiksmuose verta ieškoti logikos. O
kai didelę dalį žmogaus sprendimų lemia emocijos, tai prasideda žaidimas
su sėkme. Tai, jog sprendimas priimtas impulsyviai, pagavus emocijoms,
dar nebūtinai reiškia, jog jis blogas. Kartais tokie sprendimai
pasiteisina, kartais ne. Ruletė. Kaip bus šį kartą, pamatysim. Lietuvos
Ryte irgi ne ką logiškesni sprendimai kartais priimami. Toks jau tas
sporto verslo pasaulis, jog tenka dažnai rizikuoti priimant sprendimus
ir kartais nenusiseka.