Tema: Re: Tai ko tylim zalgirio fanai?
Autorius: Bronco
Data: 2010-12-16 12:08:53
On 2010-12-16 10:41, Kestas wrote:
> Jeigu jau tikrai siekiama Kemzuros, tai kodel nepalauke, ismete
> Petroviciu, pastate kazkokia marionete.

Nežinau kaip jums, bet man jau seniai aišku, jog Romanovas impulsyvus
žmogus ir toli gražu ne visuose jo veiksmuose verta ieškoti logikos. O
kai didelę dalį žmogaus sprendimų lemia emocijos, tai prasideda žaidimas
su sėkme. Tai, jog sprendimas priimtas impulsyviai, pagavus emocijoms,
dar nebūtinai reiškia, jog jis blogas. Kartais tokie sprendimai
pasiteisina, kartais ne. Ruletė. Kaip bus šį kartą, pamatysim. Lietuvos
Ryte irgi ne ką logiškesni sprendimai kartais priimami. Toks jau tas
sporto verslo pasaulis, jog tenka dažnai rizikuoti priimant sprendimus
ir kartais nenusiseka.