Tema: Re: Tai ko tylim zalgirio fanai?
Autorius: Mayhemaz
Data: 2010-12-15 16:23:43
seip mano kaip ne krepsio zinovo nuomone - dazna treneriu/geimeriu rotacija
klube daro krepsiny tik labiau pinigu masina,
nezinau, bet pagal mane kodel nera (o gal yra, as nznau) tokiu klubu kur kad
treneris daugiau nei 5metus vadovauja tam
paciam klubui, o ir yra zaideju kurie nuo pradzios karjeros iki dabar ten
sedi... gal vienetai, bet nznau.
esme ta kad visi drasko subines kaip kazka laimet o ne paisyt tradicijas -
sitos krepsinio mados as nesuprasiu turbut kad...

kalbant apie fule  pvz is arsenalo, vingero kodel nemata nafig? apie sera -
net nekalbu - sitiek metu....
o ant krepsinio meto kaip kojnes.. 3 geimus prapisai - laisvas... tai cia ar
kasiorai durni (ziurint y lavrinovicius galima prisigalvot visko), ar
tas futbolo koncervatyvumas savo daro... o gal priprate kad jei per
rungrytes 100 neprimetai tai kazkas netaip....

nu nesuvokiu as tu pliusu vidury sezono keist trenerius ir tu paaiskinimu -
nepateisino lukesciu.
cia mazdaug istorija kaip ishsiskyrus boba jiesko "naujo" tevo savo 12 metu
sunui ;]]]]]]]]] nu jis per puse metu nebus geras, o ir kaip tas/tie sunus
keicias kas pusemety