Tema: Re: planas "Kemzura"
Autorius: Marux
Data: 2010-09-15 08:15:21
Labiausiai nustebino sitaip sugebeje zaidimo lygi pakelt tai Kalnietis ir
Jasaitis, ypac pastarasis. Pocius turejo geru rungtyniu praejusi sezona,
todel galbut nustebino tik stabiliu savo zaidimu, kuo anksciau nepasizymejo.
Kazkaip iki sio cempionato Delininkaicio prasiverzimu neperdaugiausia teko
matyt, bet cia turbut gero fizinio pasirengimo pasekme.
O Javtokui turbut jau laikas pasakyt "Aciu" uz zaidima rinktineje, per
greitai jam laksto kamuolys jau :) Be to auga Motiejunas, Valanciunas,
tikekimes ir Andriuskevicius dar patobules