Tema: Re: planas "Kemzura"
Autorius: Saulius
Data: 2010-09-14 13:25:03
As apskritai netikejau sita rinktine ir sita zaideju karta, nepaisant to,
koks butu treneris.. Bet tikrai neizvegiau cia jokiu samokslu, o lrytas
paprasciausiai vykde ir vykdo antigarastine, antiLKFine politika. Dabar jau
negali naudoti Kemzuros kortos, tai traukia kitus pseudoargumentus pries
LKF, pirmiausiai del papildomu komandu europos cempionate, kas daugiau
nelabai kam kliuva, ir kas, mano manymu, kaip tik yra labai protingas
zingsni, turint galvoje, kad dabar cempionate dalyvaus kaimynines salys -
lenkija ir latvija.