Tema: Re: planas "Kemzura"
Autorius: BigM
Data: 2010-09-14 11:58:33
tai yra rezultatas, pasiektas susiklosčius geroms aplinkybėms. Jei toks
geras buvo, tai kodėl jisai ankstesnių komandų neatvedė į šlovę?

bet su šiuo čempionatu jis pelnė mano pagarbą ir jo žaidimo braižas man
labai patiko.

Beje, gal kas turite statistiką po ranka, kiek kokių komandų "suolelio"
žaidėjai pelnė taškų? man rodos, kad šioje statistikoje LT pirmautų, kas ir
parodo, jog komanda buvo labai gerai subalansuota ir visi prisidėjo prie
pergalingo žygio, o ne kokie TOP6 rinktinės žaidėjai.