Tema: Re: Kaip jums antras Chelsea įvartis?
Autorius: dino
Data: 2010-04-26 15:30:49
Nepasakosiu - dabar, kai gunneriai liko 3-ti tai butu, kaip spardyti
gulinti, bet inete nesunku susirasti.
Ka reiskia pasikeite poziuris? Nebesusirenka pilnas Stamford Bridge?
Nebeperka marskineliu?
Ar pikta senos Big 3 gerbejams, kad Chelsis po ilgos pertraukos vel pradejo
traufejus imt?
Man irgi pikta :)