Tema: Re: Kaip jums antras Chelsea įvartis?
Autorius: Ernestas
Data: 2010-04-25 23:17:16
apie kokį MU įvartį įsmuštą ranka kalbate ? Tą kur tas jaunas italas įmušė į
Chelsea vartus ? Kažkaip l. abejoju ar ten buvo ranka, o va kad Drogba per
gerą metrą buvo nuošalėje tai faktas.
Beje, kaip ir Milito bankė į Barca vartus.

Kas liečia Liverpool-Chelsea tai sunku pasakyti kaip nusiteiks raudonieji,
ar norės jie padėti kitiems raudoniems... vargu. Na o bet tačiau žinant kad
mačas bus Anfielde tai fanai nesuprastų jei L'pool nekovotų dėl pergalės
ypač prieš Chelsea.
O kas liečia daivinimą tai imho kaip tik pas Chelsea yra no. 1 specas šiuo
klausimu - Drogba. Išėjus Ronaldo tai sakyčiau ir be stiprios konkurencijos,
kur jau ten iki jo Stevui G. :)