Tema: Re: Kaip jums antras Chelsea įvartis?
Autorius: Edvinas
Data: 2010-04-25 23:34:14
2010-04-25 23:17, Ernestas rašė:
> Kas liečia Liverpool-Chelsea tai sunku pasakyti kaip nusiteiks raudonieji,
> ar norės jie padėti kitiems raudoniems... vargu. Na o bet tačiau žinant kad
> mačas bus Anfielde tai fanai nesuprastų jei L'pool nekovotų dėl pergalės
> ypač prieš Chelsea.

Na, visų pirma, Liverpulis vis dar turi šansų užimti ketvirtą vietą.
Jiems reikia laimėti likusias dvejas rungtynes ir tikėtis tinkamos
Totenhemo, Mančesterio bei Aston vilos rungtynių baigties.

Antra - visa ta klubų priešprieša, klubo titulų skaičiavimas ir pan.,
yra svarbūs sirgaliams, bet ne futbolininkams, Liverpulio sudėtyje kas
ten tokie iki kaulų smegenų „liverpuliečiai“? Pagrindas yra išvis net ne
anglai, ir nemanau, kad jiems Liverpulio lenktyniavimas su Man Utd dėl
to, kas daugiau paėmęs Premjerlygų, yra įdomus. Suprasčiau, jei ten
žaistų išimtinai žaidėjai, nuo pat kūdikystės augę kaip Liverpulio
fanai. Čia tik sirgaliams rūpi visi šitie istoriniai dalykėliai.

--
Edvinas