Tema: Re: atia Babajanui Popoviciui
Autorius: deedzey bonka
Data: 2010-01-21 13:03:32
Nesveika priespriesa, kaip esu jau sakes, tai tik tarp laikrastuku,
debilavotu besidarkanciu pacuku ir dar kai kuriu klubam pinigus duodanciu
pizduku.
O atmetus visa is salies prilipinta meshla - tarp paciu klubu yra tik
normali sportine konkurencija, kuri netgi labai sveika ir sveikintina, nes
skatina zaidejus ir trenerius tobuleti. Lietuvoj daug auksto lygio zaideju,
kuriem reikia iseit i kuo aukstesni tarptautini lygi, kad sparciau tobuletu.
Besitrindami po po LKL/BBL nepasieks auksto lygio. Jei bus tik viena stipri
LT komanda, tai aukstame lygyje ir zais vos keli.