Tema: Re: argi ne chamas ?
Autorius: shliurva
Data: 2010-01-16 13:30:48
Del BBL'o reikalingumo. Kaip manai kurio poziurio laikosi Kurtis?

1. BBL as nereikalingas apskritai kaip toksai ir "must die"
2. BBL'as esant siandieninei situacijai jo komandai nenaudingas ir jis
nenori kad komanda ten zaistu. Ir kad geriau jau zaistu VTB, nes ten maziau
varzybu ir rimtesni varzovai.