Tema: Re: argi ne chamas ?
Autorius: PxYra
Data: 2010-01-15 18:18:50
jo drasu vadint openentus kaimo lygio komandomis kurios tik trukdo ir
vietoje normaliu zaideju jaunima ugdo, o tame ir visa esme kad jei
stipresnes komandos nevaziuotu pas silpnesnes  niekam ta kase neidomi butu,
bet matai jie (shikpopierius) ishskirtiniai pasirodo KELIA lygi,
kaimo plytos kaip buvot taip ir liksit