Tema: Re: Partizan - LRytas
Autorius: servisas
Data: 2010-01-06 16:19:01
Nepatinka man ju centras... Kai ziuri, atrodo, kad kokio 2.30 ugio, uz visus
ir aukstesnis ir didesnis ir pan. Deda i kase pasistiebes. O realybej ar 210
jis tera.
Tikekimes, Jomantas sugebes ji "uzdengt". Kaip serbo- negaila.
Apie Gineviciu kas nezino faktu- ziuret cia :
http://kriu.lt/faktai/vidas-ginevicius