Tema: Re: Remote control software
Autorius: Maar
Data: 2009-11-25 22:11:50
Na taip,

faktishkai tai yra tikriausi trojanai, kurie vis patikrina reikiama
webservisa ir rade jame "klausyk mano komandos" acvtivuojasi ir sako
"klausau". Po to jau galima siusti komandas ir gauti info.  Pradejau
rashyti tokius windows servisus - visiems patiko, dabar noriu
galimybes praplesti ir jaustis tu kompu desktopuose kaip namie..
Susishneketi su IT yra neimanoma, nes tai ishmetyta po visa shali
shalis ne LT daug organizaciju viena uzh kita svarbesnes ir
kietesnes... Aishku tai ne vyriausybines  ar karines - nera pavojaus.
Kompai yra musu pilnai tvarkomi - taigi nelegalaus nieko nera. Beveik.
Stengiamasi sutaupyti pinigu, nes kai kurie kompai nutole 800km