Tema: Re: Remote control software
Autorius: Maar
Data: 2009-11-25 21:37:27
Dekui zhiuriu, kas tai per daiktas. Tachiau ten nieko nera apie proxy
palaikyma. Gali ir neveikti

Dauguma tinklu su kuriais reikia dirbti VISISHKAI atjungti nuo
interneto tiesiogiai, paliktas tik vidinis proxy serveris per kuri
irpasiekiama ishore-  galima kazhka daryti. T.y. accessinti www
serverius (neuzhblokuotus) uploadinti ir donloadinti kazhka. Nezhinau
ar yra gatavu sprendimu paslepti trafika po nekaltu www browsinimu,
teorishkai lyg ir imanoma, sakysim downloadinami ir uploadinami
paveiksliukai gaeltu atlikti paketu vaidmeni.
Nezhinau ar JAVA net leidzhiama (per ja girdejau sprendimu yra)

Ten yra labai pasikelusios organizacijos, kurios "garantuoja sauguma"
todel ginchytis neimanoma, reikia tiesiog daryti savo.