Tema: Re: VS2010 Framework 4
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-11-21 14:50:37
    Man tai nesudaro jokiu keblumu, nors cia speju pasisake nauja programmeriu karta ;) kaip as pats pradejas kazkur 1993m kodint ant savo pacio sulituoto kompo kuris kazkur kas pusvalandi nuluzdavo :) tai man to kas yra .net 2005 per akis :)

    Stilius pas mane toks kad parasai gan daug kodo prasuki ji galvoje ir pataisyt tenka ne itin daug, jauciu jei ir butu pause, edit, continue, vistiek jei ir naudociau tai retkarciais, nepasitikeciau tuo...

    Dar vienas dalykas manau kad tokis feature'as skatina savo kodo ji rasant idemiai neziureti, nes visada galvoji ai debugo metu pataisysiu ir manau po to iprantama palikineti bugus ..:/ juk zmogiska yra klysti, uzmisrsti kazka ir panasiai, neduok dieve nepradebuginai kazko + programuotojas turi but beveik aiskeriagis ir ateities spejikas ir galvoje jau rasant reik prasukineti ivairias situacijas, taip kad taisyt nelabai ir lieka ka po to daug...