Tema: Re: VS2010 Framework 4
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-11-20 17:03:14
    As tai dar su .net 2005 sedziu, ziuriu gerai kad neskubu, galvojau apie 2008, o dabar 2010 jau atsiras :)  nors siaip viena priezasciu del ko neskubu tai performance, imo: kuo didesnis versijos skaicius tuo daugiau valgo ram ir cpu, taspats su programa kurta su jais... esme tokia esu freelanceris ir save pats aprupinu kompais ir viskuo, o ne imone kur nuejas apreksi sefa ir nupirks nauja greitesni kompa ar visual studio :)

    Butu pasakiskas dalykas pamatyt permormance palyginima tarp VS2008, VS2008, VS2010 ir jei dar kazkokia VSxxxx+ gimdo tai ir tos :) ir ta pati su .NET frameworkais einant nuo 2.00..

    Paemus vidutinio dydzio client-server projekta, pvz. su 50 app formu ir 200-350 klasiu - aisku ne su tuscia DB (~1,5GB size'o), padaryti tiek Visual studio, tiek su jau ir konkreciu frameworku sukurtos programos performance sulyginima, konkreciai RAM, CPU, CPU time, tada formu pasikrovimo laikai, instrukciju kazkokiu vykdymo ir t..t.... ar net ir elementarios formos kelimo i kita vieta greitis (lango movinimas), net ant to eina stabdy pajust, ar dideli sarasa refreshinant.. aisku cia kaip suprograminsi, del to geriausia kad butu darytas nesistengiant :)