Tema: Re: ekspertine sistema
Autorius: IF
Data: 2009-11-30 21:03:28
Kazko as visai nebesuprantu . Ten kur atrodo galetu mano akim buti IT viena
aktualiausiu temu, jum tam nera laiko ir padarote is to jumoro vakareli.
Tema kur man is pradziu pasirode, kad zmones pajuokavo, vertindami programu
eiluciu ir komentaru skaiciu, pasirodo ten rimtai diskutuojama.

Kazkas arba su manim nebegerai arba su esamu laiku, bet kaip ten yra tas
sparnuotas posakis, kam su tauta negerai tas tautos priesas :)