Tema: Re: ekspertine sistema
Autorius: Liofka
Data: 2009-10-28 17:15:29
papildymas prie standartinio "press any key": išskyrus "power" ir "reset"
mygtukus ant sisteminio bloko.

Atvejis iš gyvenimo:
Skambina: - mėlynas ekranas ir kažkokios raidės.
- Aišku (bliūskrynas). Išjunkit/įjunkit. Persikraus.
(po kažkiek laiko): - Išjungiau/įjungiau. Persikrovė, tas pats.
-O_O ?

Pasirodo monitorių junginėjo ;)