Tema: Re: ekspertine sistema
Autorius: VyvIT
Data: 2009-10-27 15:18:44
Įsiutęs tėvas ryte praneša sūnums:
- Kažkoks pydaras nukniaukė mūsų karvę!
Vyriausias sūnus:
- Jei pydaras, vadinasi, žemo ūgio.
Vidurinysis:
- Jei žemo ūgio, reiškia, iš Kala****škių.
Jauniausias:
- Vadinasi, tai Gustas.
Nuėjo visa govėda pas Gustą, ataudė, o anas neprisipažįsta. Dar kartelį dėl
profilaktikos -- vis vien "nevogiau". Nutempė pas teisėją, viską papasakojo.
Teisėjas:
- Nu, logika geležinė, bet tai ne įrodymas. Pavyzdžiui, kas čia pas mane
dėžutėje?
Tėvas:
- Dėžutė kvadratinė.
Vyriausias sūnus:
- Vadinasi, joje kažkas apvalaus.
Vidurinysis:
- Jei apvalus, reiškia, oranžinis.
Jauniausias:
- Vadinasi, apelsinas.
Teisėjas lėtai užmeta akį į dėžutę, atsidūsta ir sako:
- Ką gi, Gustai, teks atiduoti karvę.

"Rimantas Liubertas" <ic@rimantas.com> wrote in message
> na tema nėra svarbi, tai manau tikrai taksonomija tiks :) tokią su humoru
> jei truputį padarius, svarbu daugiau taisyklių ir hierarchija kokia
> sudėtingesnė ...

Baisus OT ir istorija apie paprastas taisykles: nusivedė šeima
savo mažą dukrą (~2m, tik tik pradėjo kalbėti) į zoologijos sodą.
Dukra turėjo labai paprasta klasifikacijos sistemą: keturios
kojos — šuo, dvi kojos — antis.
Šuo, antis, šuo, antis — viskas gerai kol priėjo gorilos narvą.
Žiūrėjo vaikas, žiūrėjo, ir pareiškė galiausiai:
— Tėtis!

ic
--
http://rimantas.com/