Tema: Re: reikia pagalbos java web programinimui
Autorius: JAlexoid
Data: 2009-05-15 18:04:14
Debuginti gali su kuom tik nori.
Tavo atveju siulau Sun VirtualBox'e serveri suinstalinti, ir ant jo
testuoti. Jei neveiks, tai kazkas su Java, jei veiks tai kazkas su tavo
VPS'u.

Aaaa... Su JSF'u dar darai. O specialia bilioteka ir plugina
suninstalines, kad veiktu normaliai uploadai? Ar tu Apache MyFaces
naudoji? Arba JSF 2.0 ReferenceImplementation?

Paziurek viena is situ linku: http://www.google.com/search?q=JSF+file+upload