Tema: Re: reikia pagalbos java web programinimui
Autorius: Tadas B.
Data: 2009-05-15 16:47:18
dirbu su NetBeans, bet pasidomesiu, galbut ir jis sugeba remote debug, bet
abejoju ar suprasiu, ka ten matysiu...

logiskai mastant nera ka debuginti, nes nespaudziant foto ja gerai iraso i
db, vadinasi pats uploade metodas veikia puikiai is bet kurios narsykles.
taigi gausiu patiuninti image resizing veiksma... gal kas turi veikianti
ir patikrinta?