Tema: Re: reikia pagalbos java web programinimui
Autorius: JAlexoid
Data: 2009-05-15 01:34:56
Pas tave lokaliai veikia su IE, Opera ir Firefox'u vienodai?
Jei ne, tai tau reikia paziureti kokius duomenys Opera siuncia, kai
ikeli nuotrauka.

Linux'e reikia tureti virtual frame buffer ir tam tikrais atvejais yra
specialus JRE ar JDK paketas kuris pavadinime turi zodi headless.

Ir dar priminsiu, kad siuo momentu yra 2 Java versijos JDK is Sun'o ir
OpenJDK. OpenJDK gali tureti ne visas bibliotekas grafiniu formatu
apdorojimui.