Tema: Re: I-neto programavimo kalbu palyginimas ...
Autorius: RQ
Data: 2009-04-01 16:27:41
Tada kitas klausimas - tu ruosiesi programuot del savo malonumo ar
tikiesi kazkaip komerciskai pritaikyti visas tas nesamones su pitonais
ir javaskriptais? Jei del savo malonumo, tai koks skirtumas ar kasnors
hostina? O jei ruosiesi is to tureti komercines naudos, tai niekam tu
nebusi reikalingas, jei naudosi ne tai ka naudoja visi, o isradinesi
dvirati... Nebent kalba eina apie vienetini asmenini, tegul ir
komercini, projekta.