Tema: Re: I-neto programavimo kalbu palyginimas ...
Autorius: Artūras Šlajus
Data: 2009-03-16 16:14:35
Rimokas wrote:
>   Sveiki ,
>
>   Kadangi esu naujokas sitoj srity , tai noriu pasidomet jusu nuomones .
> Siaip kazkiek programinu dabar su Python , ASP zinau apgraibom . Domina
> daugiau kaip darbas su duomenu bazem ir greitai sukonstruojami paprasti
> puslapiai . Java atkrenta , nes tiek gilintis i jos subtilybes neturiu laiko
> ... Dar yra Perl , Php , Ruby , C# ... Aisku , tai galima sakyt , kad
> religinis klausimas , nemuskit perdaug , noriu konkrestesnes nuomones -
> kodel verta rinktis kokia nors kalba .
>    Dabar sy Python zaidziu namuose - kas nervina, kad jam reikia mod_python
> [...]
problema atkrenta, jei perki vds.

shared hostinguose nieko kito be php praktiskai nerasta

imho ruby (rails)/php geriausia dabar. pirmas del patogumo, antras del
paplitimo. perl mire, pythonas baisiai nori tapti webo kalba N metu (zope,
twisted web, django and shit), bet kazkaip neishsikovojo dideles nisos.