Tema: Re: I-neto programavimo kalbu palyginimas ...
Autorius: Nerijus T
Data: 2009-03-16 21:21:04
php kolkas zymus lyderis speju 95% saitu ant php 4% ant win asp .net 0.1%
ant Python
del hostingo tai neproblema, bet problema kas uzsifiksave zmoniu atmintyje-
tai bus Joomla,  WordPress
del hostingo dabar populiareja dedikuoti, todel ka noresi ta susimesi
Hostex palaiko Python
!!! appengine.google.com Python (us.upe.lt :) upelis.upe.lt :))
Seip totaliai lyderiauja PHP, visi dzaugsmai del Ruby gal tuo ir baigsis,
Perl man megstama, Python irgi kazkuo patraukli bet PHP webe - kaip desktop
kompas ir Windows :)