Tema: Re: Ieskau UI contorlo arba ka patartumet naudot [26kb]
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-03-18 14:29:43
Tiesos tikrai yra  :)

"Begemoc" <bill@microsoft.com> wrote in message news:iltsp4$5ic$1@trimpas.omnitel.net...
> "paprastos uzrasu knygutes principas yra susijas su galimybe labai greitai kazka uzsirasyti nespaudziant jokiu redagavimo mygtuku ar mygtuko naujas ar dar kazko, tai trunka vos kelias sekundes"
> Siūlyčiau apsukti klausimą iš užpakalio, ir pagalvoti kaip tu patogiai pasiimsi tai ką ten per kelias sekundes padėjai. Kas iš to, kad ten krausi, krausi, o paskui nerasi ką pasidėjai. Nerasi tai ta prasme:
> - apie šitą lyg ir nieko nerašiau, paieškom pirma google
> - lyg randi kažką, bet ne tą
> - nerandi (neteisingi keywordai)
> - nerandi, nes nieko ir nebuvo

    Na tas taip tai nebus toolsas kuriame patogu rast, daugiau kazkas tokio kur greitai kazkas padedama, o veliau bus matyt, gi eis patobulinti, kaip sakant pradziai tiek. O o po to gal dar dadarysiu daugiapjuve medine objektu struktura, aisku i knygele jie nesives, bet gal galima bus sumastyti kazkokius pririsimus prie ju arba kad ir kaip elementariausiam TVS ivedinejant turini galima meta tags delioti prie jo, kaip kazkokia klasifikacija, bent jau viens is paprasciausiu butu klasifikuoti, kaip sakant ateityje daug galima sugalvoti.

    Tikslas yra susikurti po truputi patogu iranki, pradzioj padarant kazka, poto bedirbant pamatant ko dar reikia ir taip vis po biskuti tobulinti

> čia man kvepia kažkuo labai panašiu kaip pačiam būna :) paskaitai ką nors, o, atrodo liuks, prisireiks, dafai į bookmarkus. kitą kartą, o, šito tai jau tikrai reikės, gal net dažnai, šitą į 'my documents'. O kai kažko prireikia, vistiek pirmiausia žiūri google.

    Taip cia butent tai :) kaip sakant ciut ne rankom valdomas clipboardas :) nu googlo nieks atsisakyt neketina, bet pvz dirbu su viena sistema kokia pora savaiciu ir kartais numetama kokia svarbi jos informacija kuri reikalinga pvz. savaites laikui, kartais po to vis pasiziurima.