Tema: Re: Ieskau UI contorlo arba ka patartumet naudot [26kb]
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-03-17 17:45:40
"Vidunas" <vidunas@kauno.centras.lt> wrote in message news:ilt8s8$cbm$1@trimpas.omnitel.net...
> taip,
> bet asmeninio vartojimo programoms tai beveik netinka,
> nes vartotojas pažiūri, pažiūri ir arba naudoja arba išmeta..
>
> p.s.
> ieško patobulinimų mokamų itin beviltiškai retai
>
> p.s.2
> todėl šiandieninė "shareware" technologija riboja vartojimo laiką

    Del asmeninio vartojimo sutinku, bet is tokiu vartotoju ir neina daug pinigu paimti, mano asmenine nuomuone is paprastu vartotoju aplamai yra blogis imti pinigus. Bent jeigu ir kurciau toki mokama produkta tai kaina daryciau ne daugiau 25$ ar eu. Tada kazkoki kita marketinga geriau galvoti ar tai leisti ir mokama ir freeware versija, o freeware pvz rodo reklaminius banerius tam tikroje programos zonoje ir t.t...