Tema: Re: Kandidatai į carus.
Autorius: Audrys
Data: 2018-01-02 23:09:53
deja, nezinau kas bertasiute. zinau, tik kad kitu atveju jus konservuoti tai
vadintute "whatabout"ismu.
tai kaip ten gaidy giedi del navalno? kokiu tarifu?

"gediminas"  wrote in message news:p2grd1$fts$1@trimpas.omnitel.net...

Na taip nesvarbu uz ka, svarbu, kad teistas. Pabandytu LT Bertasiutei uz
bet ka teistuma duot. Kaip tada giedotum? Ar taip pat nerupetu uz ka teista?