Tema: Re: Kandidatai į carus.
Autorius:
Data: 2018-01-02 23:00:50
Pagal RF įstatymus, kandidatuot į prezidentus ir kitas renkamas pareigas
negali sėdintis kalėjime (atliekantis bausmę tam tikrose įstaigose).
Pamfilova su visais vatinukais putkinukais dėjo skersą ir ant RF įstatymų.

Bet Rusijoj šiais laikais prezidentavimas yra visai ne pareiga, o smagus
laiko praleidimas pasipelnant trilijonais.
   Panašiai link to linksta ir karbovskis su Skvernu.

"gediminas"  wrote in message news:p2grd1$fts$1@trimpas.omnitel.net...

Na taip nesvarbu uz ka, svarbu, kad teistas. Pabandytu LT Bertasiutei uz
bet ka teistuma duot. Kaip tada giedotum? Ar taip pat nerupetu uz ka teista?