Tema:
Autorius: Paltus
Data: 2018-01-01 22:56:43
esu tikras, tavo isvardinti tipai protingesni uz visus tavo favoritus sudejus, pvz Xuylianzbergas, Grybasosauskaite, ar Atapkus.

Zirikas yra shaumenas didesne dalimi. Ziuganovo komunizma gyvuoja ir Europoje, ir Lietuvai netrukdo. Putinas ivede panasias sankcijas kokias saviems yra ivedusi Amerika jau 60 metu - pvz Cubos cigarams. Tarp kitko JAV yra rimtos bausmes uz savarankiska kitu saliu boycotto vykdyma, pvz pries Izraeli.

ps: norint buti kandidatu i RU prezidentus reikia surinkti apie 500 parasu. I LT prezidentus - 20 000.