Tema: Re: Vokieciu myletojams
Autorius: Gintas <Dieve, apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2017-10-22 14:51:10
buvo priverstas grusti ish Lenkijos, iki Berlyno. Buvo priverstas del bolsheviku uzhmaciu palikti visiems metams sheima, kesti armijoj bada ir shalti, buvo verciamas shaudyt i vokiecius, kuriuos shiaip jau laike normaliais, kulturingais zhmonemis. O tie kulturingi vokieciai, kuriuos diedukas buvo verciamas ruskiu grusti is Lenkijos, jose esanti Ausviča verte dirbti visu pojegumu.

Tai tavo manymu nereikejo grust vokieciu is Lenkijos? Nederejo tamstos dieduko verst saudyt i vokiecius, kurenusiems Ausvice  zmones?