Tema: Re: Vokieciu myletojams
Autorius: Gintas <Dieve, apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2017-10-22 12:46:03
Klausi ar tavo diedukas, apie kuri rasei, buvo mano diedukas????

P.S. Niekum nesidziaugiu. Imeciau nuoroda i straipsni, kad paskaitytumete apie vokieciu ziaurumus karo metais. Vokieciu, kurie buvo okupave Lietuva. Tų paciu vokieciu, kuriuos is Lietuvos isgrudo rusu kariuomene, tuom labai suerzindama Tomo dieduka, kuris buvo vokieciu draugas.