Tema: Re: Konstitucija svarbi
Autorius: Tomas
Data: 2017-10-09 09:59:25
Kiek ruskiai ishgelbejo Lietuvos pilieciu nuo sukurenimo labai idomu. Gal turi koki shaltini, ar tavo postas - vienintelis shaltinis?
Aha, ruskiai suomija irgi uzhpuole su tikslu atstatyt infrastruktura, neturejo jokio kito intereso :DDDD
Tu bent savo postu neskaityk kai parashai, o tai tik dar durnesniu tapsi :(
Gyreisi, kad ir tu esi spaudes vokieciui deshine, ir libduku jam ieshkai.... Naciu anukui? Plojam atsistoje :DDD