Tema: Re: Konstitucija svarbi
Autorius: Gintas
Data: 2017-10-08 21:48:03
Vokietija isiverze i Lietuvos teritorija. Degino Lietuvos piliecius krosnyse. Priesintis okupantams vokieciams buvo visu Lietuvos pilieciu, kurie netenkino likimas krosnuje degti, pareiga.
Ar jauti, lietuvi, kad vokieciai sunaikino baveik 200tuks Lietuvos pilieciu?  Apie kokius ruso interesu ginima cia sneki, kai Lietuva Vokietijai atidave kazkada ginklu prisijungta Klaipedos krasta?

Daunas ir tiek, ner ko su tavimi daugiau diskutuot. Kai Vilniu gaut-valio, plojam. Klaipeda atgaut? Valio plojam! Kai isgelbet nuo sukurenimo Lietuvos piliecius-valio, plojam. Atstatyt Lietuvos infrastruktura?-valio plojam.

O paskui sumurmam-rusu interesai. Okupantai!

Viso gero. Girkis toliau savo dieduku, kuris vokieciams, variusiems i krosnis tukstancius Lietuvos pilieciu, spausdavo desine