Tema: Re: Konstitucija svarbi
Autorius: Bone Daddy <
Data: 2017-10-08 13:33:32
Прав тот, кто утверждает, что «Путин — это Россия».

Правда, упущено то обстоятельство, что у слова «Россия» множество смыслов, в
том числе и откровенно кошмарных. Никак не совместимых ни с понятием
Крыма, Донбасс, торжество мракобесия, всесилие охранки, etс. — это
естественные и неизбежные ростки, прущие от корневищ русского имперства. А
Путин просто хороший садовник: он вовремя черенкует побеги, поливает и
стравливает тлю. Тот, кто восхищается Россией, обязан восхищаться и Путиным.

"S.Vyt"  wrote in message news:orcu8b$6k4$1@trimpas.omnitel.net...

Geriau but putino vergais? Palygink kaip gyvena kitos 12 buvusiu
sssr saliu kurios netapo ES salimis- gruzijoj, ukrainoj,
moldovoje rusu kariai, vyksta karas, zusta zmones, cecenijoj
banditu valdzia kuriai putinas moka duokle ir bijo net pirstelt,
uzbekistanas, tadzikistanas ir kazakstanas feodalines santvarkos
salys, kur zmones neskaiciuojami, armenija su azerbaidzanu karo
stovis, rusu vis pakurstomas ginklais ir provokacijom is abeju
pusiu. Pati rusija, jokios galimybes emigruoti net i maskva ar
piteri. Tik du miestai is visos sssr, materialiai gyvena panasiai
kaip mes su broliukais ir estais.

--

S.Vyt//e39 dizeliuks

----Android NewsGroup Reader----