Tema: Re: S Korejos neisgasdino
Autorius: amenox
Data: 2017-09-22 16:25:38
Kalbėt irgi reik mokėt -
https://meduza.io/feature/2017/09/22/kim-chen-yn-obozval-donalda-trampa-tak-chto-nikto-ne-ponyal
o ir nereik pamiršt, kad to dunduko bazaras skirtas saviems, parodyti koks
jis kietas. Vova irgi taip daro, bo reitingai. Na ir Trampas ten pat, va tik
Trampas už bazarą atsakyt gali. :)

"Lavonas"  wrote in message news:oq2jte$rsa$1@trimpas.omnitel.net...

Esme tame, kad shitas zmogzudys tikrai prisikalbes. Trumpas, mano manymu,
gali sau leisti shneketi ka tik nori, nes pas ji uznugaris nesveikai
stiprus. O shitas durnelis, ka jis turi? Kazkokias nesveikas ambicijas?
Sules ji, kai tik prades labjau kruteti ir baigsis visa shita nesamone.
Bliad 21 amzius, o jis kankina visa tauta. Kur kiti ziuri?

"Gintas"  wrote in message news:oq2h41$pae$1@trimpas.omnitel.net...

„Aš tikrai ir būtinai sutramdysiu tą pamišusį kvailį iš JAV ugnimi“, – sakė
Kim Jong Unas per vieną iš retų tiesioginių pasisakymų, perduotų valstybinės
Šiaurės Korėjos naujienų agentūros KCNA.

Skaitykite daugiau:
https://www.delfi.lt/news/daily/world/siaures-korejos-lyderis-d-trumpa-isvadino-pamisusiu-kvailiu-ir-pazadejo-sutramdyti-ugnimi.d?id=75835425