Tema: Re: S Korejos neisgasdino
Autorius: Gintas
Data: 2017-09-22 12:36:07
kas kiek gali kankinti-vienodu kriteriju ner. Palestinieciai mano, kad zydai jiems gyvent neduoda nuo 1967m berods. Visas pasaulis tyli, tik kartais paburbuliuodamas....
Huseino pakorimas, S. Korejos vadova matyvavo stumt atomines bombos sukurima, nes su iprasta ginkluote javams neikasi. O su atomine galima-pakaks, kad viena raketa prasmuks